28
مهر

پاسخ دندان‌شکنی که فرمانده وعده‌ آن را داد/ ششمین انتقام سپاه چه زمانی و چگونه خواهد بود؟


پاسخ دندان‌شکنی که فرمانده وعده‌ آن را داد/ ششمین انتقام سپاه چه زمانی و چگونه خواهد بود؟


خبرگزاری میزان- انتقامی که سرلشکر جعفری وعده آن را به فاصله تنها یک روز پس از ربایش سربازان در میرجاوه داده، با فاصله چند روز و با چه کیفیتی محقق می‌شود؟ 


به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، بامداد روز سه‌شنبه (۲۴ مهر) اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم، اقدام به ربایش ۱۲ نفر از نیرو‌های بسیجی بومی و برخی مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه کردند.

به فاصله تنها چند ساعت از این اتفاق، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ردپای عوامل نفوذی در ربوده شدن مرزبانان میرجاوه خبر داد و اعلام کرد که «عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند».

یک روز بعد (۲۵ مهر) نیز سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه در حاشیه سفر به سمنان اظهار کرد: دشمنان هربار تلاش می‌کردند با درگیری یکی از برجک‌ها و یا پاسگاه‌های مرزی ما را اشغال کنند، ولی با توجه به ناکامی در این زمینه، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام دهند. آن‌ها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار باشند، نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بی‌هوش کردن این افراد توانستند آن‌ها را بربایند. این عمل، هنری نیست و ان‌شاءالله با پاسخ سخت و دندان‌شکن ما روبه‌رو خواهند شد.

نگاهی به پیشینه وعده‌های صادق فرماندهان سپاه در مقاطع مختلف دو سال گذشته درخصوص انتقام از دشمنان و تروریست‌ها و ضدانقلاب، نشان می‌دهد که این وعده‌ها حداکثر ظرف ۱۰۳ و حداقل ظرف ۹ روز محقق شدند. یعنی میانگین ۵۶ روز.

انتقام ۵۴ روزه
۶ اردیبهشت سال ۹۶ در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در منطقه میرجاوه، عده‌ای تروریست اقدام به شهادت رساندن ۱۰ مرزبان عزیز و غیور ایرانی کردند. این تروریست‌ها که تعداد آن‌ها بین ۱۰ الی ۱۵ نفر تخمین زده می‌شد پس از انجام عملیات تروریستی خود به محل اختفایشان در خاک پاکستان گریختند. ۵۴ روز بعد در تاریخ ۲۹ خرداد، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند، «جلیل قنبرزهی» سرکرده گروهک انصار الفرقان به هلاکت رسید. دو ماه بعد سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: «چند وقت قبل «جلیل قنبرزهی» (سرکرده گروهک تروریستی انصار الفرقان) را شوراندند که به داخل خاک ایران بیاید و عملیات تروریستی انجام دهد. او هم به ارتفاعات قصرقند آمد و توسط نیرو‌های روزه‌دار ما در تاریخ ۲۹ خرداد به هلاکت رسید؛ هنوز که هنوز است سرویس جاسوسی عربستان نتوانسته برای جایگزینی جلیل قنبرزهی به نتیجه برسد؛ وقتی برادران ما را در میرجاوه شهید کردند گفتیم انتقام می‌گیریم، انتقام بالاتر از انهدام گروه قنبرزهی؟»


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم