10
خرداد

بانوان جهادگر حوزه و دانشگاه در یاری به نیازمندان همدل و همراه شدند

خانم اقدس السادات دهقان منشادی، در گفت و گو با خبرنگار خبر گزاری کوثر از یزد، بیان کرد: جمعی از طلاب مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) یزد همراه با بانوان دانشجوی دانشگاه یزد، برای کمک مومنانه و همدلی بین افراد جامعه، بسته های معیشتی را فراهم کرده و بین اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا توزیع کردند.

 وی با اشاره به تاکید قران و روایاتف اطعام را ازاز موارد مهم نیکی  کردن به دیگران برشمرد و گفت:  امام صادق(علیه السلام) در این رابطه می فرمایند: «هر کس با اطعام خود، مومنی را سیر کند احدی جز خدا پاداش اخروی او را نمی داند! نه فرشته مقرب الهی و نه پیامبر مرسل.»

وی باتاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ابراز داشت : با توجه  به تاکید ایشان بر کمک مومنانه و مواسات و همدلی بین مردم، طلاب نیز مانند گذشته دراین برهه خوش درخشیدند و با تهیه بسته های معیشتی در اجرایی شدن توصیه رهبری تمام تلاش خود را به کار گرفتند .

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) یزد از توزیع تعداد 160 بسته معیشتی به ارزش هر بسته به مبلغ  250 هزار تومان در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده خبر داد و تاکید کرد:  کرامت و عزت نفس مومنان در این گونه اقدامات باید حفظ شود و طلاب ودانشجویان دراین زمینه تلاش خود را درحدتوان انجام دادند.

وی در پایان تصریح کرد: این همدلی و مواسات با همراهی و وحدت بین حوزه و دانشگاه صورت گرفته است  و تعدادی از طلاب جهادگر از حوزه و دانشگاه زمینه این همدلی را فراهم نموده اند .

 


free b2evolution skin