5
آذر

قرآن کتاب زنده الهی است

قرآن کتاب زنده الهی است

معاونت پژوهش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س)  یزد به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی نشستی باموضوع————درجمع طلاب وکادر برگزارکرد.

«خانم فاطمه السادات رشیدنیا »استاد وپژوهشگرحوزه یکی از بزرگترین نعمتهای الهی را قرآن معرفی کردودرباره عظمت آن اظهارداشت:به فرموده امام خمینی رحمه الله علیه  همه کتاب ها و همه علوم در یک حرف با حروف قرآن، برابری نمی کند.

استاد وپژوهشگرحوزه افزود: قرآن کتاب زنده الهی است و حرمتش به اندازه حرمت تمام اهل بیت علیهم السلام است، در روز قیامت به صورت چهره ای بسیار زیبا در آمده و شفاعت می کند وبه فرمایش امام علی (ع) قرآن را بیاموزید که بهترین گفتار است و در آن تفقد و اندیشه کنید که آن بهار دل هاست.

کارشناس پژوهش یکی ازمهمترین عوامل نزول قرآن را انسان سازی دانست وافزود:به فرموده امام خمینی رحمه الله علیه  قرآن نازل شده تا انسان را بسازد،قران مهجور است و در مهجوریت در نمی آید مگر آنکه در تمام زندگی ما راه پیدا کند، قرآن سفره ایست که خدا بوسیله رسول در میان مردم گسترانیده و اگر قرآن نبود باب معرف الله الی الابد بسته بود.

خانم رشیدنیا درپایان خاطرنشان کرد که :بهترین کتاب برای سیرو سلوک قرآن است ، انسان هرچه جوان تر باشد ،به معنویت ونورقرآن راحت تر نزدیک می شود وباید برنامه جدی برای مطالعه وانس با این کتاب اسمانی داشته باشد.

 

 

 

 


free b2evolution skin
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از:  
5 stars

اللهم صل على محمد وال محمد وعجل فرجهم
#الحمدلله_علی_کل_نعمه_کانت_او_هی_کائنة
خواهرم
لطفا به وبلاگ ما هم سربزنید
http://p-esmatie.kowsarblog.ir/
http://baha.kowsarblog.ir/
http://peykebesharat.kowsarblog.ir/
http://ramisa.kowsarblog.ir/

1396/09/05 @ 22:45


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم