16
مرداد

خبر اردوی کادرمدرسه

مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری سلام الله علیها یزد برگزارکرد.

اردوی بین مدرسه ای کادر واساتید

«خانم زینب طایفی » معاون فرهنگی مدرسه حضرت زینب کبری از اردوی فرهنگی تفریحی کادر واساتید دومدرسه حضرت زینب (س) وحضرت زینب کبری (س) دریکی از تفرجگاههای شهرستان مهریز خبر داد.

 « خانم اقدس السادات دهقان منشادی »مدیر مدرسه حضرت زینب کبری با بیان اهمیت وضرورت تفریحات سالم ازدیدگاه اسلام اظهارداشت : انسان به عنوان اشرف مخلوقات، موجودی چند بعدی است و از لحاظ روحی و معنوی و نیز از جهت جسمی و مادی نیاز به تنوع طلبی دارد و از یکنواختی گریزان است. یکی از مظاهر و نمودهای این تنوع طلبی، نیاز به تفریح و سرگرمی سالم است. اهمیت این نیاز بر کسی پوشیده نیست و هر انسان عاقلی به ضرورت آن اذعان دارد. در روایات اهل بیت (علیهم السلام)  نیز به امر تفریح سالم پرداخته شده، و سفارش شده که ساعتی از زندگی رابه لذتهای حلال و تفریحهای سالم اختصاص دهید، حضرت علی(ع) دراین زمینه فرمودند: «برای مؤمن (در شبانه روز) سه وقت است، زمانی برای (نیایش) و مناجات با پروردگارش، و زمانی برای تأمین معاش زندگی اش، و زمانی برای واداشتن نفس به لذت هایی که حلال و مایه زیبایی است.

مدیرمدرسه حضرت زینب کبری (س) که افتخار میزبانی این اردو را داشت ، با اشاره به حضور 30نفراز کادراجرایی واساتید دو مدرسه در این اردو تاکیدکرد : یرگزاری این گونه اردوها ،دورهمی ها وبرنامه های شاد ومفرح جمعی بین کادر واساتید مدرسه تاثیربسزایی درایجاد روحیه همبستگی ، صمیمیت واطلاع یافتن از اوضاع واحوال یکدیگر وهمچنین تلاش برای رفع مشکلات را ، به دنبال خواهد داشت.

 

 

 


free b2evolution skin
نظر از: رحیمی [عضو] 

حمایت از کالای ایرانی در قرآن
به قلم رقیه رحیمی (طلبه سطح سه)

قرآن که خود را تبیان لکل شیء می نامد فرا روی همه زمانها و پاسخگوی همه مشکلات بشری است و اسلام به عنوان دین کاملی که خاتم النبیین مامور ….

http://mohadese-borojerd.kowsarblog.ir/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86

1397/05/16 @ 17:34


فرم در حال بارگذاری ...