29
مهر

بررسی وتببین فرمایشات مقام معظم رهبری دردیداررییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری

مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری (س) بزد برگزارکرد

نشست پژوهشی با موضوع : بررسی وتببین فرمایشات مقام معظم رهبری دردیداررییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری

«سعیده السادات موسوی » معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) ضمن بیان این خبرافزود : باتوجه به اهمیت سخنان رهبری ماباید به عنوان  افسران مبارزه باجنگ نرم بیانات معظم له را به مانند چشمه همیشه جاری، محوریابی وتبیین نماییم تاهرچه بهتر درمسیر انقلاب حرکت کنیم ، برهمین اساس معاونت پژوهش مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س ) نشستی را پس ازسخنرانی مقام معظم رهبری برای تبیین وبصیرت افزایی طلاب برگزار می کند.

معاون پژوهش مدرسه اظهار داشت: مقام معظم رهبری دردیداررییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری سه موضوع اساسی را عنوان نمودند که 1- مربوط به مجلس خبرگان 2- درمورد مسائل مهم کشور 3- درباب نگاهِ به اوضاع منطقه و جهان و نسبتش با ما و با جمهوری اسلامی بود.

وی درادامه افزود : رهبرفرزانه انقلاب این مجلس را یک مجلس استثنایی وبی نظیر از لحاظ ترکیب، کارکرد و وظایف دانستند وفرمودند: می توان به این مجلس امید بست برای یک کارمهم دیگر در کنار این کارهایی که تاکنون انجام داده است و میدهد، و آن عبارت است از نگاهِ کلان و راهبردی به انقلاب و مسیر انقلاب.

آنچه ازفرمایشات معظم له درخصوص نگاه کلان وراهبردی به انقلاب ومسیر انقلاب مد نظراست وجود یک هیئت اندیشه ورز برای  توجه هرچه بیشتر به مسیر و اهداف انقلاب از اول تا به امروز و بررسی میزان رسیدن به این هدف می باشد وتنظیم مطا لبات مجلس خبرگان  باید برهمین اساس  باشد.

سعیده السادات موسوی راجع به مشکلات کشورابراز داشت : مقام معظم رهبری حل مشکلات کشور را جز به دست احاد این کشور عملی نمیدانند چه مشکلات اقتصادی وچه فرهنگی وهمه نوع مشکلات را خود این ملت می توانند حل کنند.و برای موفقیت دراین راه نباید به بیگانگان چشم دوخت واز جوانان پرانگیزه وافرادمتخصص درکشورمان باید استفاده کنیم وتکیه برعصای بیگانگان خطاست.

سومین موضوعی که رهبرفرزانه انقلاب بیان نمودند درخصوص وضع جهان ومنطقه بود ، ایشان کشور را درمسائل جهانی در حال پیشرفت دانستند وفرمودند: جمهوری اسلامی ایران بعکس آنچه بعضی میخواهند وانمود کنند که «آبروی ما در دنیا رفت، ما در دنیا کوچک شدیم»، نخیر، جمهوری اسلامی به فضل الهی، به حول و قوّه‌ی الهی، به عزّت الهی، عزیز است، و تا امروز روز‌به‌روز عزیزتر شده و اقتدارش بیشتر شده؛ همین است که دشمنان را هم عصبانی میکند.

مورخ 5 مهر ماه
  

 

 


free b2evolution skin


فرم در حال بارگذاری ...

 
مداحی های محرم